AFM Defum S.A.

Andrychowska Fabryka Maszyn DEFUM S.A. należy do grona najstarszych firm polskich. Powstała w roku 1946 i od ponad 70 lat jest czołowym polskim producentem obrabiarek CNC. Przeprowadziliśmy pierwszy w historii tej marki R E B R A N D I N G.

Nową strategię AFM DEFUM S.A. stworzyliśmy w odpowiedzi na potrzebę gruntownych zmian wizerunkowych. Prace poprzedziła wszechstronna analizą marki. Na jej podstawie powstała nowa Księga Identyfikacji Wizualnej, nowy Key Visual, copywriting, a następnie szereg projektów wizerunkowych i produktowych. Skupiliśmy się na minimalizmie i nowoczesnym wyglądzie, nie zapominając o głębokim przywiązaniu marki do tradycji i regionu.

Tak więc po selekcji wybranych pojęć skupiliśmy się na przekroju i osi symetrii. Dowolna forma poddawana obróbce na tokarce zawsze tworzy symetryczny kształt. To podstawa naszego KV. Symetria pojawia się także w innych elementach – np. w modernistycznym motywie GÓR czy w numerowaniu maszyn na kartach produktów. Te ostatnie dodatkowo wykorzystują stylistykę przekroju.


Nowa Identyfikacja Wizualna marki

Kolorystyka to cztery podstawowe barwy: turkus, czarny, biały i czerwony.

Wiodącym kolorem marki jest turkusowy – nadaje marce odważny i nowoczesny charakter, a także wciąż odróżnia od konkurencji. Kolory uzupełniające – czarny i szarości – podkreślają profesjonalizm oraz biznesowy i elegancki styl marki.

Odświeżona kolorystyka podkreśla dynamiczność i profesjonalizm AFM DEFUM, jak również głęboki związek z polską tradycją, stabilność i rozwój.

Materiały firmowe

Ważnym elementem nowego wizerunku AFM jest zupełnie nowa linia materiałów poligraficznych: seria kart produktów z nowym wizerunkiem maszyn, folder produktowy i wizerunkowy, firmowa teczka itd. – narzędzia nie tylko na spotkania B2B, ale również uzupełnienie prezentacji multimedialnej na stoisku targowym…

Strona www

Strona www to w pełni dynamiczny projekt opisujący technologie. Dynamika projektu to przede wszystkim zmienny HOME, przystosowany do zmieniających się warunków. Powstały trzy wymienne layouty – Promocja, Targi i News. W zależności od tego co aktualnie jest “na tapecie” – uruchamia się odpowiedni motyw główny. Odpowiednio do niego, zmieniają się pozostałe elementy layoutu.

Dynamika layoutu wynika z dynamiki zmian jakie pojawiały się na poprzedniej stronie marki. Naszym zadaniem było wprowadzenie nowego wizerunku w taki sposób – aby ciągłe zmiany na stronie nie wpływały negatywnie na stylistykę strony.

Product

Konfigurator produktów (in proress) – to moduł oparty na modelach 3D maszyny. Każda maszyna została podzielona i zoptymalizowana tak, aby mogla być wykorzystywana w procesie wizualizacji zarówno procesów technologicznych jak i w konfiguratorze.

Studio kreatywne

+48 506 506 096

Copyrights © 2019 Brandon Studio.